Bercuti Luar Negeri... Layan???

Orang tua- tua berkata bahawa Jauh Perjalanan, Luas Pemandangan, "puas berjalan tp sakit badan le".. ayat akhir tu aku tambah sikit le. Kali ni drive sendiri.. xdela jauh sangat..7-8 jam je.. Lokasi pilihan ialah pantai timur... Aku sukakan ketenangan.. Jadi kena pilih tempat yang tenang. Jauh daripada kesesakan lalulintas & pembangunan yang menjengkelkan.

Luar Selangor je.. luar negeri gak le, bukan??... Ehh,... bukan luar negeri??..Abis tu apa...?? Xkisah la... layan jelaaa....

Bertolak jam 4.30am... di kala orang lain sibuk tidur aku pula sebuk berjalan... mmg layan woo... next trips naik big bike cabuk plak... ok what..layan cornering... perggghhh.. ;-)


Alhamdulillah kereta buruk aku masih mampu berkhidmat utk aku ke hulu ke hilir tanpa sebarang masalah... Kereta aku ni mmg banyak berjasa kepada aku sejak zaman bujang hinggalah dah bekeluarga ni.

Trip kali ni sebenarnya nak release tension, amik mood, penat lelah aku bekerja & sambil hirup udara tempat orang. Sebenarnya banyak benda yang perlu aku selesaikan dalam masa terdekat ni. Tapi Insyaallah yang terbaik akan diberikan kepada client-client yang memerlukan khidmat aku... Terima kasih di atas kepercayaan yang diberikan.

Okla... happy reading my blog & Happy Investing. Thank a lot to all my visitor. Sharing is Caring!!!


Ikhlas,
Rudy @pantai timur

No comments: