Close Deal di rumah Pegawai Kerajaan

Petang ni dlm jam 5pm nk close deals EPF investment dengan seorang client yang merupakan Pegawai Kerajaan yang mana sebelom ni aku dah introduce kat dia masa kenduri Doa Selamat sempena beliau nak berangkat ke Tanah Suci.... waduhh.... Alhamdulillah... senang je deals dengan dia sebab dia positive + optimisic person coz dia adalah seorang "Stock Market Investor"... WHO NEXT???

P/S Client : "i xkesah asalkan return yang dapat tu lebih tinggi dan berbaloi utk bersara nnt lagi pon EPF akaun 1 kena tunggu 55 tahun gak br dapat... Another way to grow EPF money!!"

##Nak tahu bagaimana EPF investment let's visit myblog http://rudypmb.blogspot.com/p/melalui-kwsp-akaun-1.html

Kali ni aku saja nak update close deal for EPF investment dengan Pegawai Kerajaan. Boleh ker orang kerja kerajaan melabur melalui EPF?? Ada ker EPF dia?? Pelik?? Biasa je... bergantung pada situasi tertentu yang melayakkan mereka boleh melabur melalui EPF akaun 1

Siapa kata org gomen xleh invest daripada EPF?? Segelintir mereka adalah memilih skim KWSP dan bukannya Skim PENCEN. dan sebahagian daripada mereka juga mungkin lantikan kontrak yang mana ttp mencarum KWSP tiap2 bulan, Sebahagian pula masih lagi belom "confirm" utk diberikan option Pencen/KWSP.. Jadi, anda masih berpeluang memanfaatkan peluang dan ruang yang ada utk hasil yang lebih baik walaupun anda penjawat awam... Let's do it now... ;-)

Dah close pon... tu haaa... siap thumb print form EPF 9N

Aku jumpa client kekadang kat Kopitiam, mamak, office dan terkadang plak kat rumah client sendiri.. Di mana saja aku boleh deal business...Hari Cuti ka Hari Kerja ka dalam bas ka, atas bonet kereta pon aku pernah deals...... dimana saja fail & form kosong sentiasa bersamaku...

Tengoklah contoh SMS ni :-

Rudy Pmb : Dah ada kat rumah ke Boss?
Client : Ada dalam jam 5 mai

##hahahhaha...... jap lagi aku datang... aku datang bawak seribu harapan & perancangan.


##Client ini subuh esok dah berangkat ke Tanah Suci mengerjakan ibadat haji.. Aku minta dia doakan aku depan Kaabah. Aku pon nak kesana juga... "Insyaallah", katanya... Semoga dapat haji yang mabrur... Aamiin

No comments: