Rezeki yang tidak di duga di Malam Rabu 24/10/2012

Alhamdulillah......Jika baca tajuk tu membuatkan kalian tertanya-tanya apa ke benda rezeki yang di maksudkan tu? Aku just share screenshoot daripada inbox FB perbualan antara aku dengan seorang client ni pada malam semalam. Nama, no HP dan picture profile client tu aku dah kasi hidden bagi menjaga privacy client...

Rezeki yang bulat tidak datang bergolek dan pipih tidak akan datang melayang. Bagaimanapun tetap kena usaha. Cuma dalam bentuk atau keadaan, bagaimana ia datang tu tidak boleh di duga atau di sangka. Ia akan datang dengan sendirinya. Maha besar kuasa Allah swt.

Niat utama aku adalah untuk membantu, mendidik tentang kepentingan perancangan kewangan samada pelaburan atau simpanan bagi masa depan yg merangkumi pelan persaraan, pendidikan anak-anak, financial goals.

Bagi aku ini adalah khidmat yang mampu aku hulurkan kepada client-client aku. Aku rasa puas dengan kerjaya aku ini. Atleast, sekecil-kecil khidmat aku ni mampu membuatkan mereka tersenyum di hari muka kelak itu sudah membuatkan aku gembira dan terharu.  Cukuplah sekadar ucapan "Terima Kasih Rudy".

Sebenarnya banyak lagi keajaiban yang aku terima berkaitan rezeki ini sejak aku terlibat dalam industri Unit Trust ni. Biarlah ia menjadi rahsia di sebalik yang berlaku ini, cukuplah sekadar aku kongsikan yang ini dulu. Sharing is Caring!!!





No comments: