Sabtu yang indah di Kuala Selangor - EPF & CASH aku tapouw

Alhamdulillah rezeki ditengah hari Sabtu di Kuala Selangor... Kak Shiha ni mmg dah lama aku kenal dulu aku pernah propose dia ckp dia xnak buat lagi dan dulu dah ada consultant yang dah propose namun EPFnya masih tidak mencukupi utk buat pelaburan unit amanah. 


So, hampir 3 tahun aku biarkan dan baru2 ini aku call beliau semula niatku utk follow up... Beliau setuju dengan cadangan aku utk berjumpa pada hari sabtu jam 11 am di Tesco Kuala Selangor. 

Jika mengikut rancnagan awalnya dia akan datang bersama suaminya utk berjumpa, namun last minute beliau maklumkan bahawa suaminya perlu handle event jabatan. So, jumpa dengannya sorang jela... aku bawak anak aku si Rayyan bersama... 

Peneman setia aku Si Rayyan yang aktif

Dia maklumkan pada aku dia dah buat investment sebelum ni tp secara cash dan siap bawak report daripada trustee berkenaan investment tu. Aku calculate mmg dah untung. Namun, dia cakap agent dia sebelum ni dah kena terminated. Dia nak aku uruskan portfolio beliau. Erm... 

Alhamdulillah... EPF & Cash with regular investment. Repurchase previous investment.... ahaks.... 



 
#Baru aku tahu dia ni boleh ckp loghat terengganu... ahaks.... best deal with u kak Yusiha.. ;-)

No comments: