Close Deal 50K... Alhamdulillah Rezeki Bulan Ramadhan

Yearggghhhh.... RM50K mimpi malam tadi jadi kenyataan tghari tadi... lalalalla...... seronok pakai smart hari ni... rejeki... rejeki.... alhamdulillah.... tapi daripada atas sampai kebawah org tgk aku pun pelik...Apa yg xkena?? Aku puasa beb..... 



lain sgt ker gaya aku hari ni...sampai naik tangga nak masuk lift pon org jeling aku. Solat Jumaat kat Masjid Negeri Shah Alam orang usha pelik... nak kata seluar x gosok dah iron tajam sampai boleh luka, baju fit mmg ngam ikut ukuran dah, kafling daripada Korea boss bagi aku dah pakai, tie siap ada pengepit Bonia pon aku pakai.... mungkin satu lagi kot membuat aku nampak lain hari ni.... Janggut aku tu rupenya membuatkan aku nampak lain sampai jatuh hati client hari ni.. Ahaks....

No comments: