Hampir kehilangan kereta Nissan GTR??? Nasib baikla...

13/06/2012 jam 11.40am, masa submit cash investment bersama client di Public Bank, Seksyen 15 Shah Alam aku hampir-hampir kehilangan kereta dek kelalaian aku tinggalkan kunci di bonet kereta ketika amik kamera. Nasib baiklah ada seorang lelaki Melayu dan wanita Cina terus call aku..

Kereta aku hanyalah kereta cabuk je.. namun kereta tu banyak berjasa pada aku selama ni. Alhamdulillah.... selamat kereta, duit, masa, tenaga aku. Kalo hilang lagi la naya.... banyak urusan nak kena dibuat plak. 

Kereta kat bawah ni kereta Nissan GTR idaman aku. Doakan aku berjaya memilikinya... ;-)

My Dream Car
Nasib baik aku ada tinggalkan business card aku di cermin dashboard kereta.... bergegas aku keluar ke kereta. Diorang cakap dah ada 2-3 orang yang dok usha-usha kereta aku...

Alhamdulillah ada juga insan-insan mulia begini... sempatla aku propose unit trust pada wanita Cina tu.. Interested and willing to proceed for EPF investment soon... So, make appointment le.


2 comments:

Unknown said...

pasnie aku pun nk try la..mana taw dpt cam ko jugak..

Unknown said...

Bro, buat aja. Ada rezeki mmg xkemana.. ;-)