>> Bila Nak Kaya?? Jom cuba Kalkulator Ajaib ni

Salam sejahtera,

Entry kali ni saya nak kongsikan dengan anda semua untuk melihat sejauh mana kita mencapai kekayaan. Kalkulator interaktif ni akan mengira dan memaparkan hasil simulasi nilai yang dimasukkan oleh anda melalui graf. 

Inilah kuasa compound interest yang cuba saya kongsikan dengan anda sebagai pelabur yang konsisten dengan pelaburan yang dibuat.



Hasil daripada graf yang dipaparkan itu anda dapat melihat hasil pelaburan/simpanan dan umur apabila jumlah dan pulangan mencapai 1 juta atau lebih. 

Mudah saja menggunakannya hanya masukkan:-
-nilai simpanan
-umur
-kadar faedah
Seterusnya tekan "Calculate" 



Sila klik pada gambar atau klik link -> Kira Kekayaan Anda

Diatas adalah contoh yang saya masukan pelaburan/simpanan bulanan sebanyak RM300 bermula pada umur 25 tahun dengan kadar faedah 15% setahun. Hasilnya anda mampu menjadi millionaire pada usia 50 tahun dan multimillionaire pada usia 65 tahun.

Bayangkan sekiranya anda memulakan pelaburan/simpanan pada usia muda dengan nilai pelaburan/simpanan konsisten lebih tinggi RM300-700 sebulan dengan kadar faedah 10%-20% setahun sekalipun mampu membuatkan anda menjadi kaya dan jutawan pada usia yang muda. Saya jangkakan sebelum umur bersara.

Itulah kuasa Compound Interest. Marilah melabur dan tingkatkan faedah dan pulangan anda supaya hasil pelaburan dapat dikecapi di masa depan.

Mulakan simpanan/pelaburan anda sekarang. Pelaburan minima adalah RM1000 dan pelaburan tambahan minima RM100 sahaja.

Hubungi Perunding Unit Amanah anda atau Mr. Rudy 019-2325287 atau rudyu2c@gmail.com


Sumber : http://www.econedlink.org/

P/S: Jika artikel ini menarik sila kongsikan kepada rakan-rakan anda dengan sharekan di Facebook atau Tweeter. TQ

No comments: